Alla inlägg den 1 april 2009

Av Emelie - 1 april 2009 23:36

ja, nu är precis matlådan fixad, skönt!

la mig i sängen en stund förut, tog en snabb-mysfika med Frida i solen och vi suktade efter våran lägenhet. men nu är det bara 23 dagar kvar :D

det närmar sig, ska bli så himla skönt. :)

vill börja packa nu men det går ju inte riktigt.


efter fikan så gick vi var och en till sitt, jag la mig i sängen en stund och tittad etv, ställde klockan för säkerhetsskull men in my ass, hörde ingenting utan vaknade klockan 9 när Linn ringde. bra emelie :P

pratade lite med henne oc hsen gick jag ner till Frida för att titta på Grey's och dricka ett glas vin. insåg att jag inte hade något matlåda tills imorg och därför fick den göras nu när jag kom upp till mig :)


nej, nu ska jag borsta tänderna och sen sova. slussen imorg :D


so long

/E

Ovido - Quiz & Flashcards