Alla inlägg den 27 april 2009

Av Emelie - 27 april 2009 22:59

idag har jag fixat lite här hemma. 

var en sväng på ikea, köpte hylla och byrå.

hyllan är monterad och byrån ligger fint förpackad i kartong, tar tag i det imorgon.


även satt upp ett par lampor, nu ska ni säga wow! med tanke påatt jag fick sätta i sånhära kontakt. i'm good ;p

är nästan lite stolt över mig själv;D


blev att sjunga ikväll, that was nice. var ett tag sen sist och ja, skönt att träffa alla igen .men vad gör man inte när man har praktik all the time.. :/


nej, nu ska jag plocka fram lite grejer till imorgon jag och sen ta och organisera upp min säng så jag har nånstans och ligga inatt :)


natti folket!

Av Emelie - 27 april 2009 13:18

japp, nu är lägenheten våran, på rktigt.

för nu har vi våra grejer här, loveley ;D


ser dock ut som ett smärre kaos här men jag lovar, mildare än igår.

igår gick det inte att komma in här, idag finns dt småvägar och alla banankartonger står staplade på olika ställen i lägenheten, tomma då :P


 fint fint.


nej, fixa oc hdona lite. mat knaske? jo, har hört att det är bra.


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards