Alla inlägg den 5 april 2009

Av Emelie - 5 april 2009 10:56

ja, konsert nr 1 var igår.

gick helt okej faktiskt, bättre än förväntat men inte så bra det kan gå. men det duger väl :)

drog några st och drack lite öl/vin efter och herrejävlar, drack inte spec mkt men mår som jag förtjänar idag. eller inte kanske. jag vet inte. bra mår jag då inte iaf :P men det blir säkert bra ;D


har hänt annars då? slussen i torsdas, gick bra. ska bli med på op den 8:e, spännande! han ska operera bort en tumör på tarmen. skitstor ären. 8*10*10 cm! 

och i fredas gick det också bra på praktiken, tyckte inte jag fick nåt gjort men hade nog inte glömt något, i think.  handledaren tyckte jag hade skött mig iaf och det är väl tur det :P


träffade finaste Linda och tog en mysfika efter praktiken och innan genrep, massa bra vare :)

sedan hem, tänkte lägga mig en stund men kom av mig så det gjorde jag ju inte. och sen var det bara att åka iväg mot genrepet. gick väl sådär,  blev mäkta irriterad över all oorganisation. när det är sånthär vill jag att folk ska ha koll och itne bara säga "Ställ er där, det blir bra."  vadå det blir bra? nej. på ett genrep trodde jag man fixade uppställning och så, men tydligen inte. jaja, vi stod bra igår iaf.


sen blir det upp till bevis idag, blir det lika bra då? det märks.

publiken ställde sig upp igår, blir spännande att se om de gör idag. trodde inte att de skulle göra det, blev världens chock. men ja.  l ite kul sånt med, överraskningar helt enkelt ;P


nu ska jag duscha!


so long. 

Ovido - Quiz & Flashcards