Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Emelie - 31 augusti 2009 22:33

mm, vissa saker är så jobbiga, gör ont att höra men glädjande att få berättade för en.. en ganska paradoxal känsla.. kände mig lite ambivalent där ett tag..


fina ord jag använder, vuxenpoäng till mig, katching!



tänker inte skriva mer om detta nu, gör nog mer skada än nytta.





men jag finns här.

Av Emelie - 31 augusti 2009 16:35

får en bara att bli glad :D


pratade precis med en kille från trygg hansa och ja, han tyckte att idioten som snott min cykel var precis lika dum som jag tycker.. :)


men iaf, inga diskussioner, han skrev en rekvisition och jag kan hämta ut en NY cykel idag, IDAG :D

fast jag väntar nog till imorgon iaf, för ja, kör vid 6 och måste verkligen plugga lite. så ja, ny cykel, visst.. lite självrisk men vafan, billigare än att köpa en helt ny. tackar :D


min dag är gjord.


tjoho! :D


nu - plugg innan kören.


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards