Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Emelie - 2 augusti 2009 01:35

hah, yes. känns väl inte så bra men vafan, karlar ;P


Pratade nyss med Y.

han gick till tv:n och upptäckte till sin stora, manliga förtjusning att det faktistk var Rocky på tv. hör ett woooow, ååååh, det är rocky.

och där dog det samtalet:P


ungefär såhär lät det;

Jag - Är det spännande

Y - tystnad.

Jag -  jaha, ska väl kanske sova då så får du titta på tv.

Y - tystnad..

Jag - Jaha...

Y - Va?

Jag - inte får man något svar heller.

Y - jojojooooo!

Jag - okeej ;P simultankapacitet = 0. 

Y - tystnad.

Jag - yay, vilken reaktion, känns fint att bli brädad av en tv. :P

Y - Va ? ska du sova? nej, förlåt, jag kan prata med dig, jag ska byta kanal.

Jag - nejmen, det är lugnt, titta du om du vill, jag försöker sova ist.

Y - mmmm,,, ojoj vad de boxas!

Jag - Jo, men godnatt då.

Y - mmmm...

Jag - sov gott.

Y - aha, så du ska sova ändå? blev du ledsen?

Jag - neej, det blev jag inte. sov gott, vi hörs imorgon.

Y  - säkert?!

Jag- blev ju bara dissad för en tv, dah ;P sov gott sen, vi hörs väl imorgon lr nåt.

Y - Det vet du att vi gör, puss!


så lite cred fick han i slutet men han låg fan risigt till där ett tag :P

men ungefär så lät samtalet. dessa karlar ;P

Blogginlägget blev min hämnd, ha! ;)


Nu ska jag sova. 

natti!

Ovido - Quiz & Flashcards