Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Emelie - 8 augusti 2009 12:51

ohyes, denna låten är skön :D


tyvärr har jag inte hittat den på spotify, to bad.

Av Emelie - 8 augusti 2009 11:58

nej, kräftskiva.


det ska nämligen äga rum en här på min gata i stan ikväll.

satt och drack kaffe på altanen och pratade lite med papi, jag tänker högt och frågar mig själv vad jag ska ha på mig ikväll.


papi säger; "Du kan väl ha detdär, som du har på dig nu?

jag ger honom en idiotförklarande blick, för att han är så dum ibland och säger "Pyamas?!" papi svarar då; "Fan, är detdär en pyamas. trodde det var en sommardress typ.." tyst i typ två minuter och sen kommer. "jävla fräsch pyamas."

skönt att man köper snygga pyamasar iaf :P


tilläggas kan göra att den är blå med vita prickar på, och snobben.

papi, kolla synen kanske? :P

Av Emelie - 8 augusti 2009 10:51

Nu har y0akim kommenterat igen...

lite besviken blir jag, trodde att du ville ha mig för dig själv ;P


men måste säga att hans och sannes kommentarer till varandra är ganska roande att läsa. ;P


"Ha! Se! Rocky är inte så dumt alltså! (Många !:tecken kommer denna kommentar att kantas av var så säkra! ... Om Ni nu blev så fast i Rocky så är Ni mer än välkommna hem till mig för att se både två, tre, fyra, fem och sex! Precis Ni läste rätt. Hela sex Rocky-filmer! Om alla är lika bra? Det låter jag Er avgöra. Men för att sporra så kan jag meddela att vår enda Svenska actionhjälte (Nej då menar jag inte Alexander Skarsgård) utan Dolph Lundgren dyker upp som motståndare i en av Rocky-filmerna vilken?, det talar jag inte om! Men Ni kan få ett litet smakprov:


http://www.thehollywoodnews.com/artman2/...1/dolph-lundgren.jpg


Ujuj, kan tänka mig att Ni inte skulle tacka nej till det köttstycket.


Dagens ord var "mvtu". Google gav mig:


http://www.wcjs.org/cv/mir/mvtu.gif


Som tydligen står för - Moscow Bauman State Technical University - MVTU


Så bilden företställer väl Universitet i Moskva skulle jag tro.


Hej hopp!"


written by y0akim.

sannes var faktiskt något lite roligare. vill du ha saft snutt?


"Jag har svårt, mycket svårt, att se att alla Rocky-filmerna skulle kunna vara bra. Däremot så kommer nog alla filmer att ses, bara för att.

Ordet va den här gången; zafk.

Av någon anledning blev jag helt plötsligt sugen på saft."



haha, förlåt mina läsare, om det finns några eg ;P

som får läsa kommentarer jag publicerar. kan nog snart göra en bok av denna diskussionen tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards