Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Emelie - 21 juni 2009 20:29

jo, jag erkänner. jag har lite tråkigt.


men hittade en stol som skulle vara rolig att ha, sometimes :P


eftersom det inte gick att lägga in klippet kan ni se det här.


nåt för himmelriket att satsa på kanske? :P

Av Emelie - 21 juni 2009 20:20

som helst.

man skulle vara lemur.

Av Emelie - 21 juni 2009 17:05

he's my brother.


hörde låten igår för första gången. jag föll som en fura.


den har gått på repeat.


lyssna och njut.

Av Emelie - 21 juni 2009 13:41

Bättre sent än aldrig heter det ju ;P det var kul hos Linn iaf. woho :)

här kommer bevisen ;P


En påse nötter bak i bilen ;P Sanne och Malin.


Vi kom fram hela och rena. Examensfiranden och födelsedagsbarnet Linn.


Motar ut en geting men ser ut som hon ska dansa lr nåt:P


Linn fick mockarutor av sin Farmor. Jag frossade :P


Linn fick sin present och hatade oss lite.  vacker solhatt va?


Jag och Maria blev lite pussiga:P


Jag och Malin var snygga.


Linn var på G. "mjölkbonden" i bakgrunden :P


Jag dödade en mygga. moahaha.



  Efter statt blev fötterna trötta så skopar efter skopar åkte av.


  

  Dagen efter tog jag kort på vad vi gett till Linn, hanns inte med under kvällen då jag var förste utdelare :P Fint förpackat i en liten väska. Sanne fick leka modell.


 

I paketet som var inslaget i en Strandväska/Kylväska fanns;

- Solhatt

- Pysselbok

- Kritor

- Dimor. typ imodium.

- Lite Euro.

- Resorb.

- Badring.

- Kondomer

- Bikini

- Två lappar, en med uppdateringsadresser. våra mailadresser mao ;P och sen så en lapp med nummer ifall något skulle hända - mammas och pappas :P

- Och så fick hon ett seriöst paket också, ett halsband med en ängel.


Till alla grejer var det skrivet en lapp, med en liten förklaring till vad det skulle användas för. yeah ;P tyvärr blev de förstörda under kvällen så kan tyvärr inte berätta vad som stod på dem, kommer inte riktigt ihåg.


jaja, nu har bilderna blivit upplagda iaf. :)


hoppas ni har haft en bra helg och så. :)


/E

Ovido - Quiz & Flashcards