Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Emelie - 6 juni 2009 02:46

Cyklade på turkosa faran till och från stan ikväll. Känner mig duktig. :)Klapp på axeln till mig ;DNej, nu ska vi allt ta och sova. Natti. :)

Av Emelie - 6 juni 2009 02:26

Ännu ett inlägg från mobilen. Hur bra som helst ju, att jag inte kom på detta tidigare. :pMen iaf, ska hålla mig vill rubriken; Kom nyss hem från en mkt trevlig kväll med folk som jag håller varmt om, sånna som gör vardagen och tillvaron lite ljusare. :)Men, du var med. Vet att vi har haft vårat snack men idag var det inte bara jag som reagerade. Skönt när folk blir förvirrade å ens vägar också.Du satt nära, kramades, pillade mig i håret och var go, lite mer än du varit förut. Jag förstår inte!Du var visserligen rätt asfull, men ja. Jag fattar inget.You drive me nuts!Jag har iaf haft en kanonbra kväll, fått fina smeknamn av gubbe 60+ och en låt skriven om min amorbåge. Lite vidrig men ändå söt, lite smickrande var det allt men är glad att jag inte var ensam där. :)Nu ska jag sova lite. Natti mina vänner. :)

Ovido - Quiz & Flashcards