Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Emelie - 11 juni 2009 23:32

hah., första dagen på jobbet var minst sagt spännande.

inte allt så mycket nya ansikten som jag trodde det skulle vara. rätt skönt.

är nog snart varm i kläderna igen :D


fick höra lite om en tant som har en frontallobs demens, mao kan vara lite vresig :P 

men iaf, skulle gå in och peta på henne och säga att det var kaffe. hon tittar upp, ger mig världens gulligaste tant-leende och säger "Guuuuud vilka fina glasögon du har !" och skiner som en sol.

vresig, vart då?

meeen ,det kommer säkert.

hon började diskutera min namnskylt med mig också, Emelie och vad heter du i efternamn? är det en flodhäst? heter du flodhäst? nehej, varför har du en flodhäst då? mhm, vad heter den? har den inget namn?! ska jag döpa den? nej vet du vad, det tänker jag inte göra.

hah, rätt kul diskussion.


hon var iaf på strålande humör idag. allt är nästan som vanligt. känns skönt, rutinerna sitter i ryggmärken men man är allt lite ringrostig. man har ju SSK-arbetet längst fram i minnesdisken så får rota fram klosterbacken-filen och köra igång på allvar nu :)


nej, nu ska jag sova. går dag idag.


avslutar dagen med lite Åsa Jinder, kan inte bli bättre.


har ni haft en bra dag?


natti! :)


Av Emelie - 11 juni 2009 00:37

 yes.

imorgon ska man börja dra in kulor dårå. eller ja, blir ju idag men skitsamma.

går kväll så det är rätt gött ändå :)


så då är det snart höst igen, fint då :P


fixat present till LInn idag, blir asbra ;D oooh, nu vet jag nån som är nyfiken.

men, mina läppar är förseglade.

kan berätta om det när hon har fått den. yeah.


nej, sova kansek?

tror det va.


natti!

Ovido - Quiz & Flashcards