Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Emelie - 15 juni 2009 19:10

mhm, nu har jag laddat mobilen med musik.

ska ta mig ut  på en promenad. karslundsskogen kanske? borde ju vara ljust ett tag till iaf :)


någon som vill bli med?


först-  ta bort nagellack,  borta på tre fingrar och ser rätt dumt ut. yeahyeah.


bilder från Linn kommer under kvällen, de befinner sig på datorn nu iaf.


so long!

Av Emelie - 15 juni 2009 11:47

jepps, det blir vi kallade på jobbet, lite roande faktiskt :P


kom hem igår efter en kul helg hos Linn, bilder kommer. lovar!

ska bara lägga in dem på datorn. jao. :)


och inte hade det slutat regna i fredas när jag skulle hem. jag blev dränkt.

trodde nästan jag skulle få vattenplaning på cykeln, så sjukt mkt vatten överallt. herregud.


uppdatering om helgen kommer också, :)


so long!
/E

Ovido - Quiz & Flashcards