Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Emelie - 22 maj 2009 14:06

ja, vissa personer värmer i hjärtat.

Det finns många som betyder otroligt mycket för mig. 

Är så glad att jag har mina vänner. vad skulle jag vara utan er?


Linn anländer till karlstad ikväll, blir fint det. roadtrip till falun imorgon. tjoho, blir spännande ;P

Blir en fika med Sofia innan det, mysmys! 

har tagit en paus i pluggandet, finaste Ida hade kopierat lite papper till mig från praktiken som jag kan ha till seminarieuppgiften. me like that :)

ska skriva klart det ikväll tänkte jag, lite produktiv måste man ju vara ;P

ska snart tralla bort till Sofia och Frida och störa dem lite i tapetserandet. ;D


bjuder på ett par bilder nudårå, har varit dåligt med det på det senaste, :) vissa mer aktuella än andra :)


 

Jag unt le Kombo i fyllan och villan ;P


 

Vissa bilder säger mer än ord, men  bra är vi :)


 

En skitbra trio. :) bilden har jag snott av linda ;P


Ovido - Quiz & Flashcards