Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Emelie - 3 maj 2009 23:04

jepps, kvällen ägnades åt film med Linda och Ida och rickard som kom och hoppade in efter en stund.

mysmys :) såpnt är kvalitet.

blev lite glass och sen grönsaker och dipp, ngt nyttigt iaf (A).


invigt tvättstugan idag, gött med tre maskiner! så nu är det bara tvätt som ska vikas och en säng som ska bäddas rent me ndet blir nog bra det tror jag :)


hänt mer idag då? fixat lite, men ja. varit grymt slö idag så har inte blivit mkt gjort. 

så nu ska jag nog  vika tvätten och sedan börja skriva lite till seminariet, skulle behövas om jag säger så. disposition ska in i morgon. bra emelie, framförhållning. grattis. trött blir jag på mig själv ibland men som tur är går jag kväll imorgon så ja, gör inget om jag sitter uppe inatt. eller ja, hela natten ska jag väl inte sitta uppe men en stund iaf .:)


nej, ska nog försöka vara lite effektiv här jag.


har ni haft en bra helg?


kram!
/E

Ovido - Quiz & Flashcards