Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Emelie - 2 maj 2009 23:57

ohyes.

ang. badrummet så är det klart.

ankor! :D har skrivit på kakeldekorationerna nyss. woho.

jag lovar, ska lägga upp bild.

jag och Frida är litet fulla. vinvinvin :P

ojojoj. ja, men blir nog bra.


byrå är monterad, valborg är avklarat.

 börjar få ordning här.


ang. valborg då. jo, tänkte ju att jag skulle gå dygnet, men jag gav upp vid en sisådär  07.30.  var så jägarns sur i magen och kände mig som en väldigt otrevlig människa. åkte hem och la mig och sov i sängen. nice :)

var förövrigt väldigt trevligt :)  bra toastmastrar, eloge till er! musikkryss genomgående. asbra idé :)


happ, vet inte riktigt vad jag ska säga.. tror nog att det blir sängen nu, tvätta 10:00 imorgon. blir fint det.


hade ni en bra valborg?


natti!

    

Ovido - Quiz & Flashcards