Alla inlägg den 22 november 2009

Av Emelie - 22 november 2009 23:17

min pappa är ju bara för söt, haha..

snutten.


gjort en tack-film till mig ;P

funderar på om han inte kunde hittat nåt fulare kort :P


HÄR har ni tributen till mig ;P


säger man tributen?

ja, jag vet inte, isåf gör man det nu :P

Av Emelie - 22 november 2009 16:47

ja, gårdagen spenderades först åt att pilla med uppsats, börjar nog få ordning p ådetta nu, känns som dt.


drog hem, fixade lite till och gjorde mig iordning lite för att sen dra till M och myspysa lite med henne, F och K.


efter en stund hamnade vi hos L där allmänt löst folk var, riktigt trevligt faktiskt :)


han var där också, mr confusion.

han är nu mr ignorance.


det förstörde min kväll lite, när vi satt på bussen in kände jag bara att jag verkligen INTe ville dra ut, så jag tog första bussen hem igen.


M var snäll och väntade på den med mig, satt och pratade lite och ja, bara kvalitet liksom. tack för att jag har dig gumman!


idag så blev det sovmorgon, var lite seg i hövve när jag vaknade om man säger så, lite för mkt vin. men annars bra faktiskt, ltie ångest över gårdagen, som inte är befogad..

jo, möjligtvis suddans tass som jag klämde i dörren men ja, hon hatar mig inte och det gör inte F heller, så det är skönt :) bara samvetet som talar lite till mig. alla om som man kan tänka vetni..


idag har jag och i suttit lite med uppsatsen, snällaste G har korrekturläst och påpekat lite så nu hoppas vi bara att herr och fru handledare tycker att den är bra. :)



ne, nu ska jag ta och däcka en stund innan jag ska försöka göra nåt vettigt, kanske. vi får se vad det blir :P



har ni haft en bra helg?


so long!

Av Emelie - 22 november 2009 01:18

jag ska ignorera dig, du är ingenting värt. Du gör mig så illa. Du ska bli en skugga, ett blekt minne i mitt liv..

Ovido - Quiz & Flashcards