Alla inlägg den 19 november 2009

Av Emelie - 19 november 2009 21:51

japp, idag har jag fått sprutan mot knorren.,


är nog lite hypokondrisk atm, ont i armen och i kroppen, lite frösen. säger åt mig själv att jag är hypokondrisk iaf :P

blir nog sängen snart.


hänt annars idag då?

segast imorse igen, men skönt :)

gillar inte mörkret, blir ju så däck.


men iaf, korrekturläst uppsats, letat efter luciakrona utan framgång dock så har ni nån för levande ljus så hör av er!

men annars då, jo.. bakat tigerkaka med banan i, hade två perfekta bak-bananer :D

gjort lite god varm choklad och myst framför tvn..


sen min vaccination då, som var ett projekt i sig.

fick ju tvärnobben för ett par dagar sedan..

idag ringde hon som har huvudansvar för praktik och sa att hon fixat lite så att vi studente rsom ska ut på praktik kan gå dit.

lullade dit och sa som det var, hade tagit kölapp och allt, tanta från RK gick och pratade med en ssk och ja, fick komma in på en gång. det jag blev surast över var att jag inte fick sitta och vänta på m in tur som alla andra.


kände mig jättehemsk när jag gick förbi allt och alla som satt där snällt i väntrummet och väntade på att deras nummer skulle bli uppropat.

från att bli helt överkörd och nobbad till att få röda mattan utrullad, konstigt att det kan vända så mkt, så fort :s

Ovido - Quiz & Flashcards