Alla inlägg den 10 november 2009

Av Emelie - 10 november 2009 22:32

jepp, it is.

fika fixat till söndag. muffinsarna ligger nu i frysen så att de ska hålla sig fräscha till på söndag och inte bli torra och bläiga.


mat lagades, lax, ris, cremefraiche sås och lite grönt. massa gott vare :)

så nu finns mat till imorgon iaf, alltid nåt :)


ska alldeles snart krypa ner i sängen och ge mig själv min skönhetssömn så jag orkar sitta med diskussion imorgon.

seminarium på sårkursen också, gött. sen är skiten klar.

i like!


nej, borsta tänderna och sen sova :)



natti!

Av Emelie - 10 november 2009 19:06

lillskruttan ligger och sover massa gott. :)

Av Emelie - 10 november 2009 15:40

nej, ska nog inte göra det.

F vill sätta upp julstjärnor i köksfönstret, inte blommor utan adventsstjärnor.

jag motsätter mig det och säger 1:a advent.


men, vad gör jag nu? jo jag sitter och lyssnar på julmusik.

hmm, säger jag emot mig själv lite tro?


jo, tror det :P kanske ska rucka lite på mig och sätta ett datum innan första advent :P


Av Emelie - 10 november 2009 13:34

så tog jag och I ledigt från uppsatsen..

ska läsa lite artiklar och fixa lite inför disk. men inget skrivande.

rätt skönt faktiskt :)


tja, funderar på om jag ska kila iväg och handla lite och sen kansek baka. men vi får se :)

beror på samvetet ;P ja, detdär med  bakningen alltså :P



so long folk!

Ovido - Quiz & Flashcards