Alla inlägg den 2 november 2009

Av Emelie - 2 november 2009 23:11

ja, nu ska jag avsluta min kväll genom att ta mig en kopp te och mysa lite framför america's got talent.

blir bra det.



natti alla!

Av Emelie - 2 november 2009 22:10

hade galet kul på övningen idag.


herregud.


tur att jag har er tjejjor :)

Av Emelie - 2 november 2009 22:06

ja, idag var det allt en lång dag på uni.

först pluggande och artikelläsande med fina I, sen gemensamt styrelsemöte och tillsist kör.


lite kul var det allt.

ska vara internationella och sjunga på norska, det kan bli vääääldigt spännande.

drar till med lite latin ockås, mkt spännande.

förhoppningsvis sitter väl lite i från carmina burana. :P


13/12 blir det LLA med Sissel också. grrrejt!

asmkt bra eftersom jag missade det förra året, i like.

ska gå luciatåg och vara braiga ;P



här kommer låten vi ska sjunga, på norska :)



Av Emelie - 2 november 2009 13:42

idag känns det bättre än igår.


tippex var för söt igår, klappa mig på kinden och höll mig i handen.

ja, han höll mig faktiskt i handen. gosekatten där!


kunde ändå inte sova, vid ett tog jag ett piller för att kunna slappna av och få sova, efter en stund kände jag lugnet komma och ögonlocken blev tunga.

somnade som en gris och det var väldigt skönt :) visste dock att jag skulle få en liten hangover idag iom att jag tog tabletten så pass sent och det ska gudarna veta att jag fick.

jag var vaken men sov ändå. kan inte riktigt förklara :P men nu är jag fit for fight, bortsett fårn lite matcoma.


idag spenderas dagen och kvällen på uni.

först artikelläsande, sen styrelsemöte och sist kör.

blir en fin dag detta :P


ska försöka komma i säng tidigt idag, det behövs.



fick träffa finaste L igår och i lördags, glömt att säga ju :D

det var mys och bäst och bra :D


så äre. nehj, nu ska jag hångla upp en artikel här igen.


so long!

Av Emelie - 2 november 2009 11:08

helt Okej faktiskt, i godkände med. Ingen orgasm på tungan men Okej liksom. :) nej, nu ska jag återgå till artiklarna.

Ovido - Quiz & Flashcards