Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Emelie - 31 augusti 2008 14:04

ahjo, blev inte sådär asmkt fest kanske, eller jo, ett tag.

iaf tills en nolla bröt armen när han bröt arm typ :P

Ringde efter ambulans, vi prioriterades inte, förstår det. så ringde efter en taxi, liggande transport.. de skulle komma efter 20 min, eter 40 ringde vi och frågade vart de var...

"Vi är påväg, är snart framme vid edsgatan."

"Edsgatan?!"

"Ja, Elsie Gustafsson skulle vi till va?"

"Nja, Campus ska ni till.."

"jaha, behöver hon fortfarande hjälp?"

"nej, HAN behöver hjälp."


Sofia följde med honom till akuten och jag och Linda höll ställningarna hos henne.


Alla försvann tillslut och då städade vi lite så sofia inte skulle mötas av en armé av flaskor och burkar när hon kom hem, bara ett otroligt snuskigt golv typ.


Gick hem till mig sen, Linda la sig i soffan och jag i sängen under täcket som kändes riktigt varmt och gött, hade nämligen ingen tröja kvar för den hade nollan med sig till akuten. :P


nu har jag tinat upp iaf.

borde väl kanske plugga lite, jo, så blire. 

Ovido - Quiz & Flashcards