Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Emelie - 12 augusti 2008 01:06

jo, jag är dålig på att skriva här, förlåt folk:P om det är några som går in här ofta öht :P


annars så ja, vad händer i mitt liv? inte mkt alls, jobbar två dagar till sen har jag SOMMARLOV ! så jägarns skönt! :)

det kommer att firas med spa-weekend med min älskade Terese  lör-sön, längtar järnet :)

blev en spontan grej som pratades lite löst om igår och bestämdes idag, jag vill åka nu!


annars har det väl inte hänt så mycket, eller ja, jo, beror v äl på hur man ser det.  :P


vikariefest i fredas, grym uppslutning.. lr inte :P vi var 4 st, inkl. mej.

med tanke på vädret så blev det pitchers och lite mat och massa skratt.

bestämde också att amandorna ska komma och hälsa på mig i kd sen, nu får det fan bli så :D


 i lördags var det kräftskiva och vet inte om jag behöver säga så mkt om den kvällen, den får tala för sig själv. säger bara kräftskiva.

det var kul, jag var väldigt full och ännu mer glad. jag mådde bra. det var liksom en känsla som jag inte riktigt känt på hela sommaren, inte på dethär sättet. mår bra när jag umgås med mina bästa, men ja, inte på dethär sättet, det var underbart liksom, let it come back.

mådde som jag förtjänade i söndas när jag kom hem och vid 11 vaknade av att sanne ringde och kvittrade i telefonen och jag och min halvtröga hjärna försökte föra ett samtal :P  tillslut kom vi fram till att jag, eller jag kom fram till att jag skulle bränna två skivor till henne och sedan åka och äta bakismat med henne och Linn. Sanne fick följa med fast hon inte var bakis, hon hade ju faktiskt bil :D :P


annars så ägnades söndagen åt inte så mkt mer än att ligga och sova till och från i soffan, jag lovar, det var verkligen HELA dagen, bortsett från när jag hjälpte Millan och LInda att städa litet. jag gjorde en god gärning. :)


Nej, nu måste jag försöka sova lite, är ju trotsallt en dag imorgon också :)


So long

/E 

Ovido - Quiz & Flashcards