Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Emelie - 18 augusti 2008 12:52

ja, i helgen blev dt spa med min älskade tres :)

så himla värt det.

i lördags morse styrde jag bilen mot lkpg för att hämta upp henne för att sedan brumma bidare mot sörping och en helg med bara massa mys. Kvalitetstid deluxe. det var så värt det :)


fick ansiktsbehandling och massage på lördagen, bubblade, fikade, bastade och åt god mat ockås :) 

efterrätten var väl kanske lite för "vuxen" för våran del, den dagen man lär sig att gilla punch är den säkert jättegod. :P


På söndagen så åt vi en mastoduntofrukost, tänkte att vi skulle ta en promenad efter.. men ja, regnade så blev inte så mycket till promenad, gick runt hotellet och begav oss sedan till bilen igen. styrde näsorna mot lkpg igen, hem till tres och kröp ner i soffan och mös med te och film. :)


sedan skulle vi iväg till bettan och bengt för att äta avskedsmiddag som Masen bjudit in till, hon ska ju bli norsk ffs :P

plockade upp Kusin nicke och flickvän sofie på vägen, åkte hem dit och kramades lite, åt god mat och en betydligt bättre efterrätt än den i sörping ;P


efter att maten fått smälta och en kopp kaffe begav jag mig hemåt mot örebro igen, väl hemma däckade jag i soffan. 


so long

/E 

Ovido - Quiz & Flashcards