Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Emelie - 19 augusti 2008 22:00

jepps, klippt mig lite idag också, skönt. tog eget initiativ i att färga håret, kände att jag inte hade råd att göra det hos frisören. blev nog jämnt, tror jag :P


sen blev det mat och sedan bio md Linn och Maria, sex and the city. hur bra som helst :)

love it! 


fint då.

/E 

Av Emelie - 19 augusti 2008 12:58

johodu, nu har jag lekt händig så det bara skriker om det :P


lulu carter och martin timell, blanda dem så har du mig :D

tja, skippa jenas och läppglans, för det har inte jag när jag micklar :D


har iaf gjort iordning två stolar, slipat och slipat och slipat och slipat, värdelöst ! :P men ja, fick bort allt gammalt lack tillslut iaf och har lackat dem igen, så fina :D


sen så har jag ju då varit lite trött på min sovalkov också så jag har gått och funderat lite på vad jag kan göra, känner inte att det är värt det att tapetsera om, eller måla för den delen, tycker det känns lite lyxigt så då har jag gjort såhär :D


playwoodskivor, filt och tyg. på med filt och sen med tyg, häftat utav bara h-vete :P men ja, sen sätta upp bakom sängen, bryter av den gula (o)vackra färgen i min lgh, loveley ! hoppas bara att de passar, det tror jag nog att de ska göra, i hope :P


tja, får väl kanske dit en bild så småningom, när allt är på plats och så, det visar sig. är ju lite segis ibland, men vafan, någon gång ska jag väl kunna överraska :P


Tycker ni ska vara lite stolta över mig faktiskt, jag är duktig, ibland.


Ha det bra.

/E

Ovido - Quiz & Flashcards