Alla inlägg den 23 december 2009

Av Emelie - 23 december 2009 18:08

gott folk, jag är klar! :) har faktiskt hunnit prata lite mer med ida också faktiskt. :)

Av Emelie - 23 december 2009 15:05

japp, och idag har jag vart produktiv minsann, för att vara jag :P

slog upp de blå strax efter 9 ungefär och sen dess har jag hunnit att;

- sätta ihop granen

- klä granen

- placera ut tomtar - och ni som känner familjen P så har vi ett par st.

- bära upp julkartonger på vinden

- ätit

- kokat kaffe

- haft en pratstund med finaste I

- degat i soffan

- duschat

- besiktigat bilen

- stödhandlat.

- Haft en pratstund med bästaste S.


left to do;

- Fixa det sista med uppsatsen.

- skicka in uppsatsen.

- slå in julklappar.

- sminka mig.

- platta håret.


så har ju mao gjort mer än hälften av allt planerat, alltid nåt ;P


nej, nu ska jag ta och tagga till lite här innan söset med familj kommer.

so long folk! :)

Ovido - Quiz & Flashcards