Alla inlägg den 6 december 2009

Av Emelie - 6 december 2009 22:17

ja, då var det klart och överstökat för denna gång.

varje gång så känns det lika tomt efter en konsert.


lite skumt, men men.

det som är gött när konserten ligger på en lördag är att man kan gå ut ett gäng efteråt och ta några glas men inte på en söndag va, tror inte det :P


men iaf, kyrkan var relativt fullsatt och konserten gick bra sånär på höjningen på Go tell it. men det fixade sig ändå, och tur var väl det.


känner mig nöjd med kvällens insatser och de jag pratat med tyckte att det var bra och fint. i like!


papi och söset var med hem hit efteråt och fikade lite, kaffe och macka innan papi skulle bege sig hem till öret och söset skulle neråt i landet för att jobba lite.

kärebarn vad hon far!


så ja, nu sitter jag här i soffan i godan ro och äter lite godis och dricker vatten.

lite nyttigt iaf :P  vattnet jag syftar på då. :P



men nej, borsta tändena och sova sig lite kanske?

i'm tired!



nightnight!

Av Emelie - 6 december 2009 13:12

ja, ikväll 18:00 så äre dags.

då ska ni vara på plats ;)


över 300 biljetter sålda, i like!


100 kr/person, domkyrkan.

kom vid 17 om ni vill vara säkra på att få biljett, det blir görbra, var så säkra! :)


nu ska jag plocka ihop mig och lite så.


so long!

/E

Ovido - Quiz & Flashcards