Direktlänk till inlägg 19 april 2008

kraft.

Av Emelie - 19 april 2008 09:53

hoho.

Förra veckans hektiska schema kom ikapp mig.. då blev det inget bra. me nnu är det bätter igen, nu står jag på benen igen och ler mer lr mindre ;P



 Igår var det PR-sjungning på Bergvik. I bilen dit lyssnade vi på några utav våra systrar och bröder som vart på p4 och sjungit, mkt vackert. men ja, alla tänker ju inte riktigt på vad de säger; "Det är ett privilegium att sjunga med Söt Likör, det finns ju inte så många tjejer i en manskör annars." Ja men, grattis, kom du på den själv ? :P Detta fick han höra när vi anlände till Bergvik och hans försvar var att han sa det med glimten i ögat, vilket gjorde situationen ÄNNU värre, DET SYNS INTE I RADIO! :P

och ja, när vi stod där och sjöng för fulla röster utanför maxi höll jag på att avlida där ett tag, ja.. såg en viss person - nästan säker på att det var han! För er som vet historian säger jag bara.. "-Jag såg att stolen var på väg att gå sönder, men jag kom inte för att säga något!"  ojojoj :P


Jaha, annars då ? inte mycket. slapparkurs i skolan, bara flum, funderar nästan på vad det är för nåt jag läser, blir jag sska av detta ? :P

men det blir nog bra. lite recovering efter förra terminens intensitet.


Idag är det annars konsert som gäller, blir asbra ! :D Aula MAgna, 19:00, kommsi kommsi =)  biljetter finns kvar, bara att tralla dit och köpe sig en biljetting och njuta av våran skönsång :D


recensionerna efter premiären förra lördagen;

http://www.nwt.se/ArticlePages/200804/13/20080413172608_NWT561/20080413172608_NWT561.dbp.asp

http://vf.se/Kultur--Noje/Noje/2008/April/Vecka-16/Uppfriskande-korsangsraffel.aspx


Så jävla bra är vi :D


jaja, ska fixa lite nu, stryka fulkjol, vika tvätt och plocka undan. :)

So long

/E 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 14 juni 2018 00:50

Här händer det ju prick ingenting måste jag ju säga. Vill inte avsluta bloggen för det är mycket ord och tankar som finns här som jag vill ha kvar.   Nu har jag min egen resa, mina egna prövningar. Denna blogg är på något sätt mammas resa så vi...

Av Emelie - 3 februari 2012 13:18

inte det nej, inte speciellt alls faktiskt.   kanske dags att avsluta denna? Eller så har jag den bara kvar för att se vad jag skrivit om tidigare i livet.  Gamla reflektioner och kunna gå tillbaka till när man mådde som värst. Se hur livet s...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:42

jo, glömde ju berätta om en konversation mellan mig och Linn idag, den var lite festlig minsann. Hon var här hemma hos mig innan vi skulle dra iväg på äventyr, jag håller på och byter om och står i bh och trosor.   L: Du ser så slät ut! J: Va...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:07

Var och tittade på Allan-Fjallan idag. Han fick INTE följa med hem inte. Han var nämligen alldeles för liten. Jaja, jag vet att man säger att storleken inte har någon betydelse men nej, han motsvarade inte förväntningarna. Han fick snällt vara kv...

Av Emelie - 27 augusti 2011 20:29

Blev ingen Allan idag, var för seg. Kanske införskaffar mig honom imorgon istället, vi får se :)   Blev iaf en tur till lagerhaus, underbara affär! Hade bestämt mig för att pimpa lite i badrummet och så blev det. Nu är jag precis klar och s...

Ovido - Quiz & Flashcards