Direktlänk till inlägg 21 februari 2008

Öreblöt.

Av Emelie - 21 februari 2008 17:30

Yes, nu befinner hon sig hemma i Örebroet.

Varit med mamma på behadling idag, trevliga tjejjor och pojkar som jobbade där. =)

Skulle eg ha följt med till provtagning och röntgen också men Emelie var något trött imorse så hon tog sig lite sovmorgon och mötte sin älskade mamma vid halv 10 ist och satt och kommenterade tv:n och mös under en filt när mamman fick sina gifter. fast först fick vi fika lite så mamma bjöd mig på en macka och en kaffe =) synd att sjukhuset är snordyra på fika dock :/

Sen så gick vi upp igen och hon la sig till rätta i sin fina sjukhussäng igen och fick sitt gift. Låg där i kanske 1,5 timma, ströläste tidning och försökte hitta något skapligt att titta på på tv vilket inte var dt lättaste, inte allt för många kanaler och skit på varenda en. :p

Sen när vi skulle gå hem så bjöd mamma på lunch =) blev kinamat, mums!

Jag ska följa med mamma på behandling oftare tror jag :P


Så ja, sen har jag suttit och pillat lite med den underbara hemtentan och så hamnade jag här tillslut.. tänker och analyserar.


Och snälla, ta inte avstånd till mig för att min mamma är sjuk, jag bär inte på nån jävla smitta ! det sista jag behöver just nu är att förlora vänner. Alla betyder så jävla mkt för mig just nu, alla är värdefulla på något sätt.

Det räcker med att jag vet att min mamma kommer att lämna mig, klarar inte av att fler försvinner! i hate it.


Fortfarande svårt att somna, värdelöst. Nån som kan komma och slå mig hårt i huvet varje kväll när jag ska sova ?


Och du Frida, du gör livet värt för mig i karstad också. Glad att du och tippex finns i mitt liv, ni skänker mig mkt glädje =)


Ha det fint alla.

/E

 
 
Sanne

Sanne

22 februari 2008 11:49

Jag kommer aldrig att ta avstånd ifrån dig. Det vet du. Du kommer alltid att vara den bästa för mig!

http://mittlivirosa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 14 juni 2018 00:50

Här händer det ju prick ingenting måste jag ju säga. Vill inte avsluta bloggen för det är mycket ord och tankar som finns här som jag vill ha kvar.   Nu har jag min egen resa, mina egna prövningar. Denna blogg är på något sätt mammas resa så vi...

Av Emelie - 3 februari 2012 13:18

inte det nej, inte speciellt alls faktiskt.   kanske dags att avsluta denna? Eller så har jag den bara kvar för att se vad jag skrivit om tidigare i livet.  Gamla reflektioner och kunna gå tillbaka till när man mådde som värst. Se hur livet s...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:42

jo, glömde ju berätta om en konversation mellan mig och Linn idag, den var lite festlig minsann. Hon var här hemma hos mig innan vi skulle dra iväg på äventyr, jag håller på och byter om och står i bh och trosor.   L: Du ser så slät ut! J: Va...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:07

Var och tittade på Allan-Fjallan idag. Han fick INTE följa med hem inte. Han var nämligen alldeles för liten. Jaja, jag vet att man säger att storleken inte har någon betydelse men nej, han motsvarade inte förväntningarna. Han fick snällt vara kv...

Av Emelie - 27 augusti 2011 20:29

Blev ingen Allan idag, var för seg. Kanske införskaffar mig honom imorgon istället, vi får se :)   Blev iaf en tur till lagerhaus, underbara affär! Hade bestämt mig för att pimpa lite i badrummet och så blev det. Nu är jag precis klar och s...

Ovido - Quiz & Flashcards