Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

flyt.

Av Emelie - 21 juli 2010 23:40

ja, just nu trivs jag så himla bra med mitt liv.


idag är en riktigt bra dag, jag känner mig stark, glad och bäst.

ja, jag känner mig faktiskt bäst.

jag har överträffat förväntningar jag hade, och det genom vem JAG är.


JAG är bra. :)



trots flera vana så fick jag, just jag ett fortsatt vikariat, som aldrig satt min fot på akm förut. jo, som besökare då, men inte som sjuksköterska.

jag fick förlängt, de ville ha MIG.


kan nog inte riktigt förklara hur jag känner, det känns grymt bra.

känner lyckan i kroppen =)

 
 
Cecilia

Cecilia

22 juli 2010 00:07

Grattis! Förstår att du är glad! =)

http://cessan.blogg.se

 
lonta

lonta

22 juli 2010 08:56

Grattis! :)

http://lontas.blogg.se

 
Ingen bild

Frida

28 juli 2010 16:26

Det är du VÄRD gumman! Alla gånger, och flera gånger om =) Puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 14 juni 2018 00:50

Här händer det ju prick ingenting måste jag ju säga. Vill inte avsluta bloggen för det är mycket ord och tankar som finns här som jag vill ha kvar.   Nu har jag min egen resa, mina egna prövningar. Denna blogg är på något sätt mammas resa så vi...

Av Emelie - 3 februari 2012 13:18

inte det nej, inte speciellt alls faktiskt.   kanske dags att avsluta denna? Eller så har jag den bara kvar för att se vad jag skrivit om tidigare i livet.  Gamla reflektioner och kunna gå tillbaka till när man mådde som värst. Se hur livet s...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:42

jo, glömde ju berätta om en konversation mellan mig och Linn idag, den var lite festlig minsann. Hon var här hemma hos mig innan vi skulle dra iväg på äventyr, jag håller på och byter om och står i bh och trosor.   L: Du ser så slät ut! J: Va...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:07

Var och tittade på Allan-Fjallan idag. Han fick INTE följa med hem inte. Han var nämligen alldeles för liten. Jaja, jag vet att man säger att storleken inte har någon betydelse men nej, han motsvarade inte förväntningarna. Han fick snällt vara kv...

Av Emelie - 27 augusti 2011 20:29

Blev ingen Allan idag, var för seg. Kanske införskaffar mig honom imorgon istället, vi får se :)   Blev iaf en tur till lagerhaus, underbara affär! Hade bestämt mig för att pimpa lite i badrummet och så blev det. Nu är jag precis klar och s...

Skapa flashcards